CSS DropDown Menu

Mielőtt bárki egy újabb csodagépet kezdene keresni "kalóriamérleg" címszó alatt, mely használatával 5 nap alatt garantáltan 10 kilót fogyhat, azokat el kell keserítenem.

Nincs új a nap alatt, a kalóriamérleg az általad a szervezetedbe bevitt táplálék és az életviteleddel felhasznált energiamennyiség matematikai egyenlete.
Ha több a bevitt energia, melyet táplálkozással beviszel szervezetedbe, mint amennyit a napi aktivitásoddal elhasználsz, pluszos lesz a művelet eredménye.
Nincsenek csodák, ezt tudomásul kell venni, ezért amennyiben fogyni szeretnél, kénytelen vagy némi áldozatot vállalni a hőn áhított cél elérése érdekében.

Lehet kifogásokat találni, hogy mit-miért nem tudunk megcsinálni, elvégezni, betartani, (orvosi esetektől eltekintve) de akkor az eredményt is ehhez mérd!
Mint minden sikertörténet, a tested átalakításának folyamata is, fejben dől el.
Amennyiben van célod, kitartásod, az eredmény garantált!

A "fegyverek" a küzdelem megvívásához :)

- egy pontos személymérleg
- kalória táblázat
- fizikai aktivitás

Mondjuk nyugodtan ki az elcsépeltnek számító szlogent, "életmód váltás".
Brrrrrrrrrrr......., hányszor elolvastuk ezt már, hányszor nekifutottunk a történetnek és hány kudarcon vagyunk túl, eredmény nélkül.
Pedig lelkesen túrtuk az internetet mindenféle CSODADIÉTA után, és egy újabbat megtalálva, csillogó szemmel nyomtatva a leírását, gondoltuk magunkba, megvan a Szent Grál, hurrrrrrááááááááá!!!!!

Elkezdtük használni lelkesen, majd 1-2 hét elteltével szomorúan konstatáltuk, h ez sem ér egy kalap  ....t sem, pestiesen :)

Az is igaz, hogy nem tartottuk be 100 százalékosan, de egy kis bliccelés belefér, mert nem volt idő, bonyolult, meg ez, meg az.

A következő probléma a történetben, hogy a felsorolt 3, azaz három "fegyverből" csak maximum kettőt használtunk.

Önmagában a fogyókúra nem elég hatékony, amennyiben megfelelő fizikai aktivitás nem társul hozzá!!!!!!

Minél drasztikusabb fogyókúrákat, diétákat, csodamódszereket választunk megfelelő fizikai aktivitás hiányában, gyakorlatilag egyre rosszabb helyzetbe hozzuk magunkat.
Szervezetünk a csupán kalória deficites táplálkozás hatására valóban fogyni kezd, de a természetes mechanizmusoknak köszönhetően, mindig a legkönnyebben elérhető energiaforrásait használja fel először.

Izomtömeget veszítünk, és szervezetünk átáll raktározásra.

Amint felhagyunk eme tevékenységünkkel, szervezetünk mint a szivacs, azonnal magába szippant mindent, és elraktároz a sokkhatás miatt.
Yo yo effektus, az eredmény a végén rosszabb, mint amikor nekikezdtünk, ismét egy csalódás, bővebben a link alatt:
http://dietetika.info/fogyokura/yo_yo_effektus/

Hmmmmm.......

Hová lett a harmadik fegyver a nagy "szabadságharc" alatt?  :)

Háááát, izé, már annyira bonyolult volt ez a diéta így is, hogy a napi mozgás már nem fért bele.

khmmmm......., hányszor játszottad már le ezt a történetet?

Van egy mondás, akármilyen gáz, kénytelen vagyok némileg drasztikus lenni:

Az az igazi  ..lye, aki mindig ugyan azt csinálja, és mindig más eredményt vár tőle.

Nézzünk tükörbe és gondoljuk át az eddigi tevékenységünket.

Amennyiben képes vagy objektíven mérlegelni, láthatod, hogy nem tettél meg mindent a cél elérése érdekében.

Hogy tested átalakuljon, megszabadulj felesleges zsírtartalékaidtól, izomzatod erősödjön, formálódjon, fizikai aktivitásra van szükséged.

Mindezt komplex módon kell megvalósítanod, önmagában minden "fegyver" kevésbé hatékony, gondolj a háborúkra, mennyi alakulat sikeres együttműködésére van szükség, egy ütközet megnyeréséhez.

A lényeg még egyszer, valamilyen módon KALÓRIA DEFICITET kell létrehoznod!!

Mint láthattuk az előzményekből, önmagában a diétára alapuló fogyókúrának eléggé megkérdőjelezhetőek az eredményei, kitartó és hosszas alkalmazásukkal is, mert tested izomtömegét, megfelelő fizikai aktivitás hiányában totálisan leépíted!

Tehát lehetsz karcsú és hozzá punnyadt.

Ez nem hangzik valami jól, tehát kénytelen leszel a másik utat választani, amennyiben normális testalkatú, megfelelő izomzattal, és az ehhez társuló alakkal rendelkező emberré szeretnél válni.

Itt, ezen a ponton, kénytelen vagyok megint visszakanyarodni az előzményekhez.

"Háááát, izé, már annyira bonyolult volt ez a diéta így is, hogy a napi mozgás már nem fért bele."

A mai "rohanó világban" az idő az egyik legdrágább kincs, család, munka, miegymás, alig jut belőle így is arra, amire igazán szeretnénk.
Ebből a kis fennmaradó inci-finci időből kellene áldoznunk, saját magunkra, hogy az alakformálási célunkat időarányosan, minél hatékonyabban elérjük.
Milyen lehetőségeink vannak?

- Csinálod egyedül, futsz, bringázol, tornázol otthon.
Aki ezt képes kitartóan végrehajtani, napi, heti beosztással, az most is ezt csinálja, és nem itt olvasgat :)

-Konditerem
Őőőőőőőőőő, izé, nincs kedvem odajárni, ciki, meg sokan vannak, nem az én világom.

-Speedfitness
Személyi edzővel edzhetsz, egyedül, barátságos légkörben, időarányosan a létező legkomplexebb edzésmódszerrel, mely gyakorlatilag minden testizmodat, a mélyizmokat is beleértve, tökéletesen megmozgat!
Edzés előtt megkapod az izotóniás italodat, hogy a munka közben elvesző ásványi anyagokat pótold, edzés után pedig a fehérje shake-t, mely rendkívül fontos a megdolgoztatott izomzat épüléséhez!

A Speedfitness edzésnél jelenleg nem ismerünk hatékonyabb módszert, amivel a teljes testet érintő, időarányosan jobb eredményt érhetünk el!
Aki járt már konditerembe, az tudhatja, hogy az ott összeállított edzésterv, a ráfordított idő arányában, kb. 1 hét alatt képes az összes izomcsoportot átdolgozni.
A Speedfitnses EMS technológiájának és speciális ruházatának köszönhetően egyidejüleg, gyakorlatilag a test teljes izomzatát képes megmozgatni.
És itt lép be ismét az időfaktor a történetbe, szerintem nem kell tovább ezt ragozni, hogy érzékelhető legyen a különbség a többi módszerhez képest.

Egyet nem szabad elfelejteni sohasem, a három fegyvert egyidejűleg alkalmazni, mi a magunk részéről mindent megteszünk a hatékonyság érdekében!

Szeretettel és maximális odafigyeléssel várunk mindenkit studionkba,

Vivi, Gabi